Cer,soare,chitara,vant si petale

Citeste-mi gandu .. da n-ai putut nicicand…
Asculta-ma … nu doar ce spun ..asculta cine sunt …
Eu cred inca in pagini din povesti de iubire…
Si tu le rupi pe toate… tu crezi in pagini despre tine…

Si vrei sa pari ceva ce nici tie nu-ti place…
Nu mai lasa un zambet fals sa te imbrace…
Nu mai da vina pe nimeni pt tot ce-i rau ..
Pe unde mergi ..e drumul tau …..

Lasa-ma sa te-nvat…sa iti arat…
Ca poate sa fie liniste …chiar daka-i zgomot..
Nu te tine-brate nimeni ..si e racoare…
Unde esti e intuneric..nicio raza de soare..
Lasa-ma sa-tzi fiu culoare…intr-un peisaj anost…
Tine-ma in brate..iti pot fi adapost…
E cale lunga… vocea mea te-ndruma…
Vezi sa nu te-ajunga teama..sa te prinda din urma…..
Tu nu ma cunosti … si nu e provizoriu
Lumea mea se-nvarte intre vise, iluzii si orgoliu..
Sunt perfect imperfect de cand ma stiu …
Doar ca am curaj sa fiu ..cine sunt pana nu-i prea tarziu…

Si daca tu ai fi o stea…as vrea sa fiu eu ceru …
Sa te privesc de-aproape…sa-tzi inteleg misteru..
Si daca ai fi un rau ..as vrea sa fiu eu soare…
Sa te incalzesc incet sa-mi las…. razele sa coboare…
Si dac-ai fi o floare… as vrea sa-tzi fiu petale…
Sa cad doar eu daca o sa cada ploi torentiale…
Si daca-i fi un zmeu … as vrea sa fiu eu vantu…
Sa am grija sa n-atingi niciodata pamantu…
Si daca ai fi un sunet… as vrea sa fiu chitara care-l canta…
S-ating mereu cate o nota profunda…
Si daca-i fi aici ..acum ..ti-as spune…oare?
Ca vreau sa-ti fiu
Cer, soare, chitara, vant si petale

Leave a comment