End of the line-part 3

-…caci imi este rau.Iar am palpitatii la inima si imi curge si sange din nas.Te rog sa imi aduci pastilele
-Acu ajuns….imediat.
Nick se duse la farmacie si pleca in graba spre scoala.Ajuns acolo il gaseste pe Brian intins pe banca.
-Ridica-te.I-ati pastilele si zi-mi ce s-a intamplat.
-O stii pe Susan , nu ?
-Cum sa nu , imi vorbesti de ea mai tot timpu.
-Ei bine i-am dat cadoul , i-a placut mult si apoi i-am spus ca o plac.Si stii ce a facut ? A plecat si a zis ca nu o intereseaza..
-Eu ti-am zis sa nu ai incredere in ea.Ca o sa se foloseasca de tine si uite ca am avut dreptate.
-Mda, dar ce sa fac daca eu chiar o placeam.Ce vina am eu ca tineam asa de mult la ea ? Pot eu sa ii dictez inimii pe cui sa ii placa si cui nu ?
-Asta asa e.Lasa ma , fii tare , nu se merita.
A trecut o saptamana de la intamplare.Brian inca incerca sa isi revina din soc.El si cu Susan nu isi mai vorbisera de atunci.El o sunase , o cautase pe mess , facebook dar aceasta nu ii mai raspundea.Brain se duse la scoala iar pe drum se intalneste cu Susan.El o saluta ,dar ea nu ii raspunde.Intr-una din pauze , in timp ce vorbea cu Nick , Brain este luat in colimatoriu de catre Kevin.
-Mersi ma.Daca nu erai tu , acu nu ma mai impacam cu Susan.Me merge foarte bine – spuse acesta cu un zambet fals pe fata si in ochii lui se citea fericirea caci il vedea pe Brain suferind.
-Mda, minunat.
-Auzi ..da tu chiar credeai ca ai vreo sansa cu ea ? Crezi tu ca Susan s-ar fi uitat la tine.Nu vezi ce horror esti mai butoi atomic.Pai ba omule tu il faci pe Moby Dick sa se simta mic in comparatie cu tine -spunand acestea incepu sa rada si cei care erau pe coridor
-Baietel , i-a mai zi tu odata astea -sari Nick in ajutoru lui Brain – ca ma jur ca acolo unde iti sunt picioarele o sa iti fie si dintii.
-Nick , las-o balta.Are dreptate…in tot ce a zis.Chiar ca sunt horror.Si in plus cu violenta nu rezolvi nimic. – zise Brian
-Ba ce ai ? Esti nebun ?  Esti de o mie de ori mai bun ca asta.
-Mda…numai in ochii tai sunt asa.Pentru restul sunt asa cum m-a descris Kevin.
-Mama revino-ti ma.Nu mai gandi asa..
-Of , nu ai cum sa ma intelegi ce simt…nu mai conteaza.Plec acasa.Vorbim maine.
-Ba stai…
-Lasa-ma Nick …am nevoie de putin timp liber.
Si zicand astea Brian pleca de la scoala facandu-se nevazut.Seara Nick incerca sa dea de Brain dar telefonul lui era inchis.Ingrijorat acesta s-a dus la Brian acasa.Acesta ciocane si ii raspunde mama lui.
-Sarumana , Brian este acasa ?
-Nu , nu a venit de la scoala.Credeam ca doarme la tine in seara asta.
-A da asa este – ii spuse Nick mamei lui Brian incercand sa nu o ingrijoreze .Multumesc frumos , o seara placuta in continuare.
Pe Nick il cuprinse panica …nu avea idee unde ar putea sa fie Brian.

Va urma

 

Leave a comment